Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 27 вересня 2018 р.

ЩО РОБИТИ З СУЧАСНИМИ ДІТЬМИ-ЦЕНТЕЛІАЛАМИ?

Платформа "Освіторія" пропонує статтю "Чому діти не слухаються та що робити батькам?" для обговорення.  Теорія ненасильницького спілкування Роземберга допомагає по-новому проявляти себе, чути інших і вирішувати конфліктні ситуації, фіксуючи свідомість на тому, що ми бачимо, відчуваємо, чого потребуємо і про що просимо.
ФАНТАСТИКА в УКРАЇНСЬКІЙ РЕАЛІЯХ: "Один із синів Маршала Розенберга у 14-річному віці сказав татові: «Не бачу сенсу ходити до школи. Не розумію, навіщо ми все це вчимо: немає спільного між реальним життям та знаннями, якими нас натрамбовують». Маршал запропонував сину звернутися до судді й запитати, адже в Америці нелегально не водити дитину до школи, окрім випадків, коли є офіційний дозвіл від суду. Суддя вислухав підлітка й звернувся до Розенберга: «Як батько ви згодні, щоб ваша дитина не ходила до школи?» Маршал відповів: «Так». 
ЗАПИТАННЯ: Хто з українських дітей може сказати батькам фрази: «Не бачу сенсу ходити до школи. Не розумію, навіщо ми все це вчимо: немає спільного між реальним життям та знаннями, якими нас натрамбовують». 
ЗАПИТАННЯ 2: Хто з українських батьків на суді, як у цитаті, на запитання: «Як батько ви згодні, щоб ваша дитина не ходила до школи?» відповість: «Так». 
Скільки українських дітей взяли на себе відповідальність, як син Маршала Розенберга і  "Юнак більше ніколи не відвідував заняття. Але він сумлінно вчився жити в самого життя. І коли йому було 40, вирішив довчитися й склав іспити старшої школи на відмінно. А потім вступив до університету, де йому настільки сподобалося, що він залишився там, написав докторську дисертацію і став професором". 
Дитині Маршала Розенблата було 14 років. Чи українське середовище сімейне, родинне, дитячого садка (дошкільного закладу освіти) формує особистість дитини так, щоб у 14 років вона так сказала батькам? 
А батьки довірятимуть дитині настільки, що (увага!) дозволять не ходити до школи...
Продовжимо тему. Що змушує дитину не казати, що її хвилює, мовчати, агресивно поводитися? Нашу сучасну українську дитину...  Спробуємо знову прочитати фрагмент статті: 
"Маршал Розенберг попросив свою дитину винести з дому сміття. Син запитав у батька: «А ще якісь раби в тебе є?»
Дорослий відповів різко: «Неси негайно, інакше виб’ю з тебе всю чортівню». Зрештою син виніс те сміття, але сказав суворому татусю: «Я діяв через страх». 
 ФАНТАСТИКА В УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ: Хто з українських дітей буде говорити про це у вічі батькам саме так: "Я діяв через страх"? Питання без відповідей...
Ми просто говоримо, що дитина приходить до школи у неї уже сформований страх. Учень буде виконувати, бо боїться. Або не буде виконувати і намагатиметься у різний спосіб відстояти своє право не виконувати, не понісши за це відповідальності...
Нова українська школа виставила маркери нового демократичного світогляду, задекларувала їх впровадження в освітній процес, але виховання до школи - далеке від демократичного, а тому, як батькам зрозуміти право дитини на своє життя... ??????? Продовження буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар