Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 9 вересня 2018 р.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. 5 КЛАС. ДРУГИЙ УРОК.

ПІДРУЧНИК ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я: ПІДРУЧНИК ДЛЯ 5-ГО КЛ. / І.Д.БЕХ, Т.В.ВОРОНЦОВА, В.С.ПОНОМАРЕНКО, С.В.СТРАШКО. - К.: АЛАТОН, 2013.

ПАРАГРАФ 2: ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ (С. 13 - 17)

Питання, на які ви вмітимете давати відповіді:
 
- Що таке "безпека життєдіяльності"?
- У які небезпечні ситуації ви можете потрапити?
- Як поводитися у небезпечній ситуації?
- За якими номерами можна повідомити про небезпеку і у яких випадках

ПОЧНЕМО З ПОВТОРЕННЯ

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ МАЛЮНКИ ТА СПІВВІДНЕСІТЬ З НОМЕРАМИ У ТАБЛИЦІ


ЩО ТАКЕ "БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ" ?

1. ПОДУМАЙТЕ, ЯК МОЖНА ЗАМІНИТИ  СЛОВО "БЕЗПЕКА"  СИНОНІМОМ?

БЕЗПЕКА - ЦЕ ... .

2.  З ЯКИХ ДВОХ СЛІВ СКЛАДАЄТЬСЯ "ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ"?

3. ТО ЩО ОЗНАЧАЄ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ДЛЯ ЛЮДИНИ? 

ПОДИВІТЬСЯ НА МАЛЮНКИ НА С. 13, ПОДУМАЙТЕ І НАВЕДІТЬ ВЛАСНІ ПРИКЛАДИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАПИШІТЬ ЇХ.

ІІ. ЯКУ СИТУАЦІЮ МОЖЕТЕ НАЗВАТИ НЕБЕЗПЕЧНОЮ?   ЯКІ ЇЇ ОЗНАКИ?

ЧОМУ ВИНИКАЮТЬ НЕБЕЗПЕКИ? ЯКІ ПРИЧИНИ НЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЙ? 

ОБГОВОРІТЬ ЗАВДАННЯ НА СТОРІНЦІ 14  
ТА ЗАПОВНІТЬ ТАБЛИЦІ

ІІІ. ЯК НЕ ПОТРАПИТИ У НЕБЕЗПЕЧНУ СИТУАЦІЮ? ЛЮДИ НА ОСНОВІ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ ВИРОБИЛИ ФОРМУЛУ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ВОНА МІСТИТЬ ТРИ ЕЛЕМЕНТИ:
ПЕРЕДБАЧИТИ - 
УНИКАТИ - 
ДІЯТИ -  

ЯК ВИ РОЗУМІЄТЕ ЦІ СЛОВА? НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ СВОГО РОЗУМІННЯ.

ІV. ЯК НАМ ДІЯТИ? БЛОК-СХЕМИ ТА СИТУАЦІЇ ЗІ СТОРІНКИ 16.

V.ДО КОГО, ЯКИМ ЧИНОМ І ЗА ЯКИХ УМОВ НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ ДО РЯТУВАЛЬНИКІВ? (СТОРІНКА 17).

Перегляньте  фільм і дайте відповідь на запитання: "За яких обставин необхідно звертатися за номером 101?"
 

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар