Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 14 квітня 2018 р.

У НЕТРЯХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ... (ЧАСТИНА 2)

Як діяти педагогу, коли у класу 30 учнів, коли класне приміщення не відповідає нормам, коли, звертаючись до учня, педагог бачить безпосередні очі повні здивування або обурення. Мовляв, що я такого сказав, або чого ви до мене присікались... і продовжує порушувати дисципліну... А вчитель стоїть перед вибором, або таки  намагатися його втихомирити, або просто не звертати уваги і продовжувати урок, або просто зупинитися і мовчати....
І таких дітей у класах стає дедалі більше... Вони часто забирають левову частину уроку, і не тільки часу, але й нервів, голосу і т.д....
Які варіанти виходу з ситуації?
Хто може з педагогічних чи медичних працівників дати висновок щодо рівня соціалізації дитини. На сьогодні стає очевидним, що частина учнів 10-12 років відповідають по рівню соціалізації 5-6 річних. Вони нестримні у своїх емоціях, не вміють чути і розуміти інших, стараються у різний спосіб привернути до себе увагу, не можуть зосередитись на виконанні завдань уроку, не можуть співвіднести алгоритм виконання зі своїми діями...
Що з ними роботи педагогу? Вони вимагають індивідуального окремого навчання, де з ними займаються окремі вчителі-консультанти.
Отож, такі учні не можуть бути у класно-урочній системі, а тому шлях їх освіти - індивідуальне навчання вдома. Але у Положенні про індивідуальну форму навчання відсутній критерій недостатньої соціалізації учня як умови для здійснення індивідуального навчання.
Це перша проблема. Наступна проблема - розуміння батьками проблеми - відсутності певного рівня моціалізації дитини, адже для батьків найчастіше їх дитина - найкраща і не здатна на деструктив.
Якщо ж такі діти залишаються навчатися у класі, то вчитель стає не тим. хто навчає, а тим, хто наглядає за такими дітьми. Тоді, який вихід?
Перший: укласти договір з відділом поліції для надання послуг підтримання порядку у класі, школі. І тоді поліцай має право не тільки словами, але й іншими способами приструнити порушників на уроці.
Другий: отримати документ від батьків, які даватимуть можливість, до таких учнів залучати асистентів педагога у класі.
Але як це зроблять батьки... Хто буде нести відповідальність за те, що дитина - не соціалізована відповідно до віку...
І МОН України не дає відповідь на це запитання... Воно мовчить... А дітей з невідповідним рівнем соціалізації стає дедалі більше... 

Немає коментарів:

Дописати коментар