Загальна кількість переглядів сторінки

неділя, 17 квітня 2022 р.

ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ. МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Відбулася методична сесія з учасниками програми "Навчай для України", де розглядали методичні, психологічні аспекти онлайн-навчання. Розглянули змістові та формальні питання, механізми оцінювання, пов'язані із завершенням освітнього процесу - 2021-2022 навчального року. Дякуємо організаторам за зустріч та можливість поділитися досвідом, обговорити суперечливі питання і прийняти рішення






Взяв участь у онлайн-конференції«Формування життєвих компетентностей, що сприяють здоровому способу життя», на якій презентував модельну програму з інтегрованого курсу "Здоровя. Безпекаю Добробут" для 5 класу Нової української школи (НУШ) та методичне забезпечення підручника, співавтором якого є.

08 квітня 2022 р. працівниками лабораторії STEM-освіти проведено обласний семінар-практикум «Роль педагога в контексті реалізації основних положень НУШ і запровадження STEM-освіти». Участь у заході взяли близько 80 педагогів.
Основною рушійною силою запровадження інновацій є педагогічні працівники, тому важливою складовою реформи «Нова українська школа» є підвищення кваліфікації вчителів, сприяння їх особистісному та професійному зростанню. У ньому взяли участь Олександр Миколайович Петровський, кандидат історичних наук, доцента, директор Тернопільського ОКІППО, Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, підготував доповідь про «Розвиток відкритого освітнього середовища для підвищення кваліфікації педагога як виклик сьогодення», Людмила Андріївна Кучер, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО,  Світлана Володимирівна Пилипчук, учительки хімії, основ здоров’я НВК «Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» та Жолобівської гімназії Кременецької міської ради, тренерки з медіаграмотності (АУП), викладачки з медіаграмотності Університету третього віку «Протон-Львів», Василь Ярославович Гайда, методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури Тернопільського ОКІППО, Олеся Романівна Олексюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів Тернопільського ОКІППО, звернула увагу на особливості впровадження STEM-освіти в контексті реалізації 




Немає коментарів:

Дописати коментар