Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 24 липня 2023 р.

ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА МАН УКРАЇНИ З ІСТОРІЇ.

 Минулий тиждень, крім літньої школи у Заліщиках, був багатий на інші події. Серед них і участь гімназистів в онлайн Всеукраїнській школі МАН України з історії. Юля Зима, учениця 6 класу, та Антоніна Шевчук, учениця 9 класу, упродовж тижня мали і теоретичні, і практичні заняття з цікавих тем, які стосувалися історії української культури.
Пряма мова Антоніни Шевчук: "Усе чудово. Інформація в принципі була не нова, але цікаво було більше почути про визначних діячів. Формат подання зручний і простий, але не сухий як з підручника, все якраз) (Навпаки, мені було трохи замало інформації через обмеження в часі😅).
Заняття було дві години (одна година лекція, а друга практичне заняття де ми обговорювали питання і презентували проєкти) + три години на виконання д/з (творчих робіт) (в клас.рум) Було п'ять лекцій:
4. "Звук і рух" українського минулого: історія музичного і театрального мистецтва.
1. Історія культури України: витоки і символи.
2. Культура повсякденного життя: традиції і трансформації.
3. Віддзеркалені в образах: матеріальний вимір культурних пам'яток.
5. Історія української науки: винаходи, постаті, досягнення.
1 було вступом, розповідали про символи і те, що притаманне нашій нації (гарний вступ, як на мене)
2 Розповідали про трансформацію звичок і обрядів, починаючи з палеоліту (цікаво, але трохи затягнуто і фокусувалися не зовсім на тому, що важливе, як на мене)
3 Розповідали про матеріальні пам'ятки (архітектурні) (Ми вчили це з мистецтва, тому більшість я пригадала собі)
4 Розповідали про композиторів, розвиток музики і театру (моя улюблена. Просто люблю про таке слухати, навіть якщо знаю про це)
5 Розповідали конкретно про постаті науки, які внесли свій вклад в її розвиток (Друга улюблена. Точні науки не моє русло, але про важливих людей люблю дізнаватися)
Після останньої лекції нам дали підсумкову самостійну, яка важлива при отриманні сертифікату. (Я склала на 90/100 балів). Також враховуватимуться активність на практичних заняттях, як нас сказали. Хто отримає сертифікат + - повідомлять наступного тижня.
😅
)

Немає коментарів:

Дописати коментар