Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 24 грудня 2019 р.

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ...

Другий рік освіта реалізує завдання Нової української школи. Другий рік педагоги та учні торують свій шлях до європейської освіти... Другий рік суспільство має надію на те, що нове покоління - покоління третього тисячоліття - стане будувати власну сильну, незалежну, демократичну, економічно розвинуту державу...
Але наближається швидко і стрімко той час, коли вчорашні здобувачі початкової освіти прийдуть у п'ятий клас... І тоді вони повинні опановувати освітню програму базової загальної середньої освіти... Тому МОН України уже впродовж двох років працює над розробленням освітніх стандартів галузей, які будуть у базовій загальній середній освіті (5-9 класи).
Саме у них закладються основи для подальшої розробки навчальних програм, підручників з конкретних предметів, саме у них встановлюється загальна кількість годин для галузі у розрізі класів і в цілому для різних типів шкіл. Наказом МОН України створено робочу групу з розробки Державного стандарту базової освіти, яка буде працювати упродовж 2019-2020 року і має до 1 березня 2020 року представити на громадське обговорення. 
Очолює її Олена Заплотинська - директорка команди підтримки реформ МОН, Роман Шиян, заступник директора, Вадим Карандій, директор Українського інституту розвитку освіти. Перше засідання групи відбувалося у Києві 16-18 грудня і мало на меті ознайомити учасників кожної галузі з завданнями і термінами їх виконання. Серед них до складу робочої групи соціальної та здоров'язбережувальної галузі увайшов і вчитель основ здоров'я Заліщицької гімназії, переможець конкурсу "Учитель року - 2019" (номінація "Основи здоров'я") Василь Дяків. Варто відзначити, що у кожній групі, яка розробляє стандарт для галузі, представлені науковці, посадовці МОН України, педагоги-практики, члени громадських організацій, причетних до вирішення проблем галузі. Так, у цій групі працювали Євгенія Сливка, викладач, Олена Шиян, завідувач кафедри життєвих компетентностей Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Андрій Гуленко, психолог київської школи № 43, Ірина Сорока, завідувач відділу вікових особливостей здоров'я Центр громадського здоров'я МОЗ України, Алла Ярошенко, завідувач кафедри соціальної політики, Станіслав Страшко, завідувач кафедри медико-біологічних та валеологічних основ охорони життя та здоров'я Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова.
Три дні напруженої роботи, постійні дискусії ролі та місця кожної теми у Державному стандарті базової загальної освіти, пошуки найвдаліших формулювань, що повно і точно зможуть реалізувати ідеї Нової української школи. Ефективну комунікацію налагоджено, завдання і маркери поставлені, терміни визначені... Тепер праця на благо наступних поколінь, для того, щоб навчальні програми предметів були по-справжньому розвантажені, щоб учні мали можливість не тільки щоуроку мати нову тему, але й час для розмірковування у закріплення тих компетентностей, які визначені НУШ. 
І на завершення фото з заходу.
 Володимир Бахрушин, член ради реформ МОН України, презентує професійні та освітні компетентності педагогів
 Завідувач кафедри медико-біологічних та валеологічних основ охорони життя та здоров'я Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова Станіслав Страшко презентує напрацювання групи соціальної та здоров'язберігальної освітньої галузі
 Під час перерви. Цікаві змістовні та палкі дискусії

 Засідання групи

 
 Ось так виглядала робоча група соціальної та здоров'язберігаючої освітньої галузі 
на третій день роботи













 

Немає коментарів:

Дописати коментар