Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 24 березня 2017 р.

ЛОГІЧНА АЛОГІЧНІСТЬ МОН УКРАЇНИ

Знайомимося: "Розпочато відбір підручників для 9-х класів. Представники педагогічних колективів отримали можливість ознайомитись з електронними версіями нових підручників. Передбачається, що найкращі проекти використовуватимуться у навчальному процесі". Це нам, педагогам відомо. Переглядаємо, вибрані і запропоновані МОН України підручники різних авторів, аналізуємо і заповнюємо анкети, де вказуємо кількість і надсилаємо..."
У чому "алогізм"? Читаємо ще одне повідомлення МОН України з "Підсумки тижня в освіті: головні події": "Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів. Усі бажаючі мають можливість ознайомитись зі змінами, що внесені до програм після першої сесії обговорення, а також надати пропозиції щодо подальшого удосконалення програм базової школи".
Запитання: навіщо відбирати підручники для 9-го класу, якщо редагуються (оновлюються) програми? Чи зміст підручників, запропонованих МОН України, вже націлює педагогів на обмежене внесення змін? Можна для 9-х класів зробити експериментальний варіант: змінити (оновити) програму і дати педагогам самостійно обирати матеріал для опрацювання на уроці. Невже МОН України не розуміє цього?... Гнучкість освітньої системи для ЗНЗ для конкретних класів - це ознака майстерності освітнього менеджменту... Будемо очікувати реакції...

Немає коментарів:

Дописати коментар