Тобі необхідно усвідомити, запам’ятати текст обсягом дві сторінки про римського імператора Юлія Цезаря для написання перевірочної роботи на уроці.
Які методи ти будеш для цього використовувати? (2 бали)
Як ти будеш перевіряти, наскільки засвоїв зміст тексту? (2 бали)
Задай собі три питання, які починаються зі слова «чому» і стосуються домашнього завдання з математики та запиши їх (3 бали). Дай письмово відповіді на них.(3 балів)
Склади свій порядок виконання домашнього завдання відповідаючи на питання
1.Про
який день я буду описувати виконання домашнього завдання? |
|
2.
Що я робив/робила перед виконанням домашнього завдання? |
|
3.
Скільки часу я планую для виконання домашнього завдання? |
|
4.
З яких предметів задано домашнє завдання? |
|
5.
Яка послідовність виконання? |
|
6.
Хто і яким чином перевіряє виконання домашніх завдань? |
|
7.
Що мені допомагає або заважає дотриматися тривалості виконання домашніх завдань? |
|
8.
Які дії завершують виконання домашніх завдань? |
|
Де і у який спосіб, крім школи, можна навчатися? (1 бал)
Чи ти навчаєшся поза межами гімназії? Де і як саме? (3 бали)
Напиши два способи, якими ти можеш себе заспокоїтися, коли у Тебе багато емоцій?
І варіант 1.Ставлюся
з повагою до співрозмовника. 2.Риси
характеру. 3.Рівень
емоційності. 4.Не
перебиваю співрозмовника. 5.Зрозуміло
висловлюю свою думку. 6. Ситуація, під час якої відбувається спілкування. |
ІІ варіант 1.Рівень
розвитку мовлення. 2.Рівень
емоційності. 3.Теми
однаково цікаві співрозмовникам. 4.
Говорити грамотно. 5.
Ставитися з повагою до співрозмовника 6.
Уважно слухаю співрозмовника. |
Правила ефективного
спілкування |
Причини різного
спілкування |
|
|
І варіант 1.Повага 2.
Відсутність поваги. 3.Висока
емоційність. 4.
Відповідальність. 5.Невміння
дотримуватися правил спілкування. 6.
Вміння домовлятися |
ІІ варіант 1.Об’єднання
спільних зусиль 2.Нетерпимість
до думок інших. 3.
Невміння знайти точки дотику 4.
Безвідповідальність. 5.
Підтримка один одного. 6.Враховувати
сильні сторони кожного |
Правила ефективного
співпраці |
Конфлікт |
|
|
І варіант |
ІІ варіант |
||
1.Мама:
Поприбирай у кімнаті. Син:
мовчить |
А Пристосування |
1.Юрко:
Давай підемо грати у футбол Петро:
(не хотячи) Давай ((( |
А Суперництво |
2.
- Я краще за тебе декламую вірші -
Ні, я краще, аніж ти, читаю вірші |
Б Ігнорування |
2.
- Подай, мені, будь ласка, зошит. -
(Не реагує) |
Б Співпраця |
3.
Учитель: виконай завдання уроку Учень\учениця: Добре,
а то ще батькам повідомить, будуть сварити |
В Суперництво |
3.
– Я вчора був найкращим на футболі. -
Що ти. От я був крутим |
В Ігнорування |
4.
Марія: Спочатку я покатаюсь на велосипеді, а ти прибереш кімнату. Іван:
А потім я покатаюся на велосипеді, а ти приготуєш вечерю. Домовились!!!
|
Г Компроміс |
4.
Твоєю сильною стороною є вміння розробляти дизайн виробу А
твоєю – його декорувати Так,
і зробимо. |
Г Пристосування |
Чим товариство займається? (1 бал)
Яка користь від цього товариства? (1 бал)
Немає коментарів:
Дописати коментар