Загальна кількість переглядів сторінки

84691

понеділок, 14 квітня 2025 р.

ГОТУЄМОСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 1. Подумай і вкажи історичного діяча Давнього Риму, з ім’ям якого пов’язані наведені вислови: «Перейти Рубікон», «Жереб кинуто», «Прийшов, побачив, переміг», «І ти, Брут!».

А Октавіан Август        Б Діоклетіан                
В Юлій Цезар                Г Тарквіній Гордий
 
2. Подумай і вкажи історичного діяча Давнього Риму, з ім’ям якого пов’язані  наведені факти: впровадження золотої монети; впорядкування  податкової системи; перший імператор, який прийняв  християнство; заснування нової столиці Римської імперії.
А Діоклетіан                        Б Юлій Цезар
В Нерон                                Г Константин

2. Однією з найбільш красивих і величних пам'яток Риму є колона Траяна. Вона розташована на однойменній площі. Не тільки  красою італійської столиці, але й  літописом усіх найважливіших військових подій, що відбувалися у Римській імперії, служила ця колона.
Споруджена вона в 113 році архітектором Аполлодором Дамаським на честь перемог  імператора Траяна над даками.
1. Склади, запиши та розв'яжи хронологічну задачу.
2. Придумай до тексту 2 питання і дай письмові відповіді на них.

3. За якого імператора християнство у 394 р. стало державною
релігією Римської імперії?

4. Поясніть, що сприяло зростанню популярності цієї релігії
за часів Римської імперії. Які переваги має вона над язичництвом?

5. Розгляньте карту та легенду до неї. Складіть та запишіть, використовуючи назви сторін горизонту, 3 питання по карті та дайте письмову відповідь.




6. Які товари продавала, а які купували слов'яни?

СКЛАДІТЬ ІСТОРИЧИНИЙ ПОРТРЕТ Юлія Цезаря (с. 174 - 177) та Октавіана Августа (с. 178 - 180)
1. Особисті якості й риси характеру.
        1.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
        1.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
2. Діяльність історичного діяча.
        2.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
        2.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
      2.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
        2.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
        2.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
        2.6. За що людство пам'ятає цю людину?
3. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
        3.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
     3.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.






Немає коментарів:

Дописати коментар