Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 16 грудня 2023 р.

ДБАЄМО ПРО ВЛАСНЕ ЗДОРОВ'Я

13 грудня 2023 року в Заліщицькому Центрі здоров’я та психосоціальної підтримки в рамках проєкту USAID "Розбудова стійкої системи громадського здоров’я" відбувся педагогічний меседж "Культура здоров'я як чинник формування здоров'язбережного середовища школи".

У заході взяли участь учителі соціальної і здоров'язбережувальної освітньої галузі та працівники психологічної служби закладів загальної середньої освіти Заліщицької міської ради.
На заході виступили директор Центру Оксана Мирончук, яка ознайомила учасників зібрання із планом роботи та націлила на плідну співпрацю; практичний психолог Заліщицької державної гімназії Ірина Гарвасюк, яка проведела тренінг «Психічне здоров’я в умовах війни. Техніки допомоги»; Василь Дяків, учитель Заліщицької державної гімназії, який ознайомив з темою «Фізичне здоров’я – необхідна складова здоров’я людини».







Немає коментарів:

Дописати коментар