Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 19 серпня 2023 р.

МЕТОДИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП

 18 серпня 2023 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбулися методичні студії з основ здоров'я/інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека і добробут" (методист Ольга Турчин) та вчителів історії і суспільних дисциплін (методист Іван Букавин). 
Мав можливість виступити з питань: 
- модельні програми для викладання інтегрованого курсу "Здоров'я, безпеки і добробуту" (5-6 та 7-9 класи); 
- розробка навчальної програми інтегрованого курсу; 
- презентація підручника інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека і добробут 6 клас";
- методичне забезпечення викладання інтегрованого курсу. 
На засідання педагогів історії та суспільних дисциплін презентував модельну програму інтегрованого курсу "Історія: Україна і світ".


Окремо відбулася зустріч у рамках науково-педагогічного проєкту "Інтелект України", де розглядалися науково-теоретичні, організаційні та методичні питання з авторами програми М. Мудрим, О. Аркушею, Л.Хлипавкою, Р. Пастушенком. Дякую за можливість виступити і поділитися досвідом впровадження "Інтелекту України" у 6 класі.
Враження цікаве у мене від цих заходів. Значна частина педагогів чи інших педагогічних працівників мовчала. Або все зрозуміло, або нічого не зрозуміло. Тобто можливий сигнал вчителя - "мене це не дуже цікавить"). Думка, як завжди, суб'єктивна. 
Друге, частина педагогів, особливо під час зустрічі у рамках "Інтелект України" і далі демонструють патерналістську споживацьку тенденцію - "дайте все готове", все не так", "все погано". Зовсім "позитивне та конструктивне мислення")))
Що ж тоді хотіти від учнів?





Немає коментарів:

Дописати коментар