Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 17 грудня 2017 р.

ОСВІТНІ ПРОБЛЕМИ... ЗАКОН "ПРО ОСВІТУ" І ПЕРЕСІЧНИЙ ПЕДАГОГ...

Закон України "Про освіту" окреслив ті сфери, які будуть реформувати упродовж найближчих 12 років. Одним з важливих аспектів  нормального функціонування освітніх закладів є відповідне фінансування... Тут освітня галузь має складнощі: якщо педагоги мають державну субвенцію і коштів вистачає на заробітну плату, то технічний персонал, який переведений на місцевий бюжет залишається при своїх інтересах... Заборгованість росте і ніхто не може сказати, як реально їх погасити...
Інша проблема - оптимізація освітніх установ... Грошей катма - навчальних закладів багато. Що робити? Перевести школи ІІІ ступеню у ІІ або навіть у І... Дітей планують підвозити шкільним автобусом... Хоч, які дороги і як по них їхати - питання далеко не риторичне... Але найважливіше - це люди оптимізованих освітніх закладів. Що робити їм? Хто може пояснити кроки, які допоможуть педагогам, технічному персоналу вижити у цих непростих умовах? Запитання зависає у повітрі... Тобто, оптимізація справді необхідна річ - коштів справді немає і не буде більше... Але який план дій стоїть перед тими, хто змушений залишити педагогічну діяльність, - проблема. Що їх чекає? Виїзд на заробітки? Адже інших варіантів у селах майже немає: земля віддається в оренду великим землевласникам та й обробляти її селянам немає чим... кредити теж або не видаються, або видаються під високі відсотки... І таких рогаток безліч... Отож, що робити? Ті, хто топляться, повинні самостійно знайти вихід у таких непростих умовах... Далі буде... 

Немає коментарів:

Дописати коментар