КРОК «БЕЗПЕКА»
Виконай тест. Із кількох варіантів відповідей вибери одну правильну. (22 бали)
1. Що таке соціальне середовище?
А. Недоторкана природа поряд із нами
Б. Норми, закони, правила, традиції тощо в суспільстві
В. Телебачення
Г. Соціальні мережі
2. Познач небезпеку соціального походження.
А. Землетрус Б. Отруєння В. Пожежа Г. Булінг у школі
3. Що може бути наслідком булінгу?
А. Страх, стрес, низька самооцінка
Виконай тест. Із кількох варіантів відповідей вибери одну правильну. (22 бали)
1. Що таке соціальне середовище?
А. Недоторкана природа поряд із нами
Б. Норми, закони, правила, традиції тощо в суспільстві
В. Телебачення
Г. Соціальні мережі
2. Познач небезпеку соціального походження.
А. Землетрус Б. Отруєння В. Пожежа Г. Булінг у школі
3. Що може бути наслідком булінгу?
А. Страх, стрес, низька самооцінка
Б. Хороший настрій
В. Покращення стосунків
В. Покращення стосунків
Г.
Здоров’я
4. Що є природною небезпекою?
А. Суперечка між однокласниками про кімнатні рослини
Б. Пожежа в лісі
В. Хакерська атака на сайт про природу
Г. Засохли невчасно политі рослини
5. Яка дія є правильною під час грози?
А. Бігати по калюжах
Б. Купатися у водоймі
В. Зайти в приміщення
Г. Ховатися під деревом
6. Що таке ризик?
А. Можлива небезпека або загроза
Б. Весела подія
В. Невпевнене рішення
Г. Безнадійний план
7. Як можна зменшити ризик?
А. Залишати праску без нагляду ввімкненою
Б. Не торкатися розеток і техніки мокрими руками
В. Бігати сходами
Г. Не слухати дорослих
8. Що з наведеного є небезпечною побутовою хімією?
А. Зубна паста
Б. Мило
В. Засіб для прочищення труб
Г. Шампунь
9. Як слід поводитися з побутовою хімією?
А. Гратися з пляшками
Б. Змішувати різні засоби
В. Зберігати в коробці для іграшок
Г. Використовувати тільки за призначенням
10. Що потрібно зробити, якщо хімічна речовина потрапила в очі?
А. Потерти очі
Б. Міцно заплющити очі
В. Промити очі водою і звернутися до дорослого
Г. Нічого не робити — саме мине
11. Що таке кібербезпека?
А. Захист техніки від шахраїв
Б. Подвійна перевірка паролю
В. Грамотна робота за комп’ютером
Г. Безпека в інтернеті та цифровому середовищі
12. Як захиститися від небезпек в інтернеті?
А. Повідомляти всім свій пароль
Б. Не ділитися особистою інформацією
В. Обовʼязково відкривати всі посилання
Г. Завантажувати і переглядати файли від незнайомців
13. Що робити, якщо незнайомець пише дивні речі в чаті?
А. Відповісти та поспілкуватися
Б. Ігнорувати і мовчати
В. Зупинити спілкування та сказати дорослому
Г. Переслати друзям
14. Що з переліченого є небезпекою у віртуальному середовищі?
А. Фейковий конкурс, де просять особисті дані
Б. Онлайн-урок
В. Гра зі знайомим, який живе за кордоном
Г. Вебінар для студентів і дорослих
15. Як потрібно поводитись у закладі громадського харчування?
А. Дотримуватися чистоти і правил поведінки
Б. Бігати і голосно розмовляти
В. Сидіти на столі
Г. Не мити руки
16. Як реклама впливає на рішення людини?
А. Не має жодного значення
Б. Завжди говорить правду
В. Може змусити купити непотрібне
Г. Захищає від шкідливих товарів
17. Чому важливо аналізувати рекламні повідомлення?
А. Щоб дивитися більше телевізор
Б. Щоб запам’ятати всі товари
В. Щоб слідувати за модою
Г. Щоб робити усвідомлений вибір
18. Що допоможе зберегти здоров’я в повсякденному житті?
А. Дотримання режиму дня та повноцінне харчування
Б. Їсти тільки солодке
В. Нічні ігри в смартфоні
Г. Відмова від сну вдень
19. Який чинник найчастіше впливає на формування підліткових компаній?
А. Випадкове знайомство
Б. Вплив батьків
В. Близьке місце проживання
Г. Спільні інтереси та захоплення
20. Як можна охарактеризувати здорове товариство?
А. Схильність до ризикової поведінки
Б. Примус до певних дій
В. Підтримка, повага та спільні цінності
Г. Висміювання інших
21. Чим небезпечні токсичні підліткові компанії?
А. Тиском та спонуканням до шкідливих звичок
Б. Надмірною турботою
В. Занадто частими зустрічами
Г. Дискусіями на різні теми
22. Що з наведеного може допомогти обрати позитивне середовище?
А. Бажання бути, “як усі”
Б. Критичне мислення й усвідомлення власних цінностей
В. Сліпе наслідування лідера
Г. Вибір найбільшої компанії
4. Що є природною небезпекою?
А. Суперечка між однокласниками про кімнатні рослини
Б. Пожежа в лісі
В. Хакерська атака на сайт про природу
Г. Засохли невчасно политі рослини
5. Яка дія є правильною під час грози?
А. Бігати по калюжах
Б. Купатися у водоймі
В. Зайти в приміщення
Г. Ховатися під деревом
6. Що таке ризик?
А. Можлива небезпека або загроза
Б. Весела подія
В. Невпевнене рішення
Г. Безнадійний план
7. Як можна зменшити ризик?
А. Залишати праску без нагляду ввімкненою
Б. Не торкатися розеток і техніки мокрими руками
В. Бігати сходами
Г. Не слухати дорослих
8. Що з наведеного є небезпечною побутовою хімією?
А. Зубна паста
Б. Мило
В. Засіб для прочищення труб
Г. Шампунь
9. Як слід поводитися з побутовою хімією?
А. Гратися з пляшками
Б. Змішувати різні засоби
В. Зберігати в коробці для іграшок
Г. Використовувати тільки за призначенням
10. Що потрібно зробити, якщо хімічна речовина потрапила в очі?
А. Потерти очі
Б. Міцно заплющити очі
В. Промити очі водою і звернутися до дорослого
Г. Нічого не робити — саме мине
11. Що таке кібербезпека?
А. Захист техніки від шахраїв
Б. Подвійна перевірка паролю
В. Грамотна робота за комп’ютером
Г. Безпека в інтернеті та цифровому середовищі
12. Як захиститися від небезпек в інтернеті?
А. Повідомляти всім свій пароль
Б. Не ділитися особистою інформацією
В. Обовʼязково відкривати всі посилання
Г. Завантажувати і переглядати файли від незнайомців
13. Що робити, якщо незнайомець пише дивні речі в чаті?
А. Відповісти та поспілкуватися
Б. Ігнорувати і мовчати
В. Зупинити спілкування та сказати дорослому
Г. Переслати друзям
14. Що з переліченого є небезпекою у віртуальному середовищі?
А. Фейковий конкурс, де просять особисті дані
Б. Онлайн-урок
В. Гра зі знайомим, який живе за кордоном
Г. Вебінар для студентів і дорослих
15. Як потрібно поводитись у закладі громадського харчування?
А. Дотримуватися чистоти і правил поведінки
Б. Бігати і голосно розмовляти
В. Сидіти на столі
Г. Не мити руки
16. Як реклама впливає на рішення людини?
А. Не має жодного значення
Б. Завжди говорить правду
В. Може змусити купити непотрібне
Г. Захищає від шкідливих товарів
17. Чому важливо аналізувати рекламні повідомлення?
А. Щоб дивитися більше телевізор
Б. Щоб запам’ятати всі товари
В. Щоб слідувати за модою
Г. Щоб робити усвідомлений вибір
18. Що допоможе зберегти здоров’я в повсякденному житті?
А. Дотримання режиму дня та повноцінне харчування
Б. Їсти тільки солодке
В. Нічні ігри в смартфоні
Г. Відмова від сну вдень
19. Який чинник найчастіше впливає на формування підліткових компаній?
А. Випадкове знайомство
Б. Вплив батьків
В. Близьке місце проживання
Г. Спільні інтереси та захоплення
20. Як можна охарактеризувати здорове товариство?
А. Схильність до ризикової поведінки
Б. Примус до певних дій
В. Підтримка, повага та спільні цінності
Г. Висміювання інших
21. Чим небезпечні токсичні підліткові компанії?
А. Тиском та спонуканням до шкідливих звичок
Б. Надмірною турботою
В. Занадто частими зустрічами
Г. Дискусіями на різні теми
22. Що з наведеного може допомогти обрати позитивне середовище?
А. Бажання бути, “як усі”
Б. Критичне мислення й усвідомлення власних цінностей
В. Сліпе наслідування лідера
Г. Вибір найбільшої компанії
Уважно прочитай умову завдань. Напиши відповідь та обов’язково коротко поясни, чому ти так вирішив / вирішила.
23. Троє однокласників почали
ображати новенького учня, викладати про нього образливі повідомлення в чаті.
Яку
небезпеку вони створюють? (1 бал) Як
правильно поводитися в такій ситуації? (2 бали)
24. У дворі під час грози Петро
сховався під високим деревом. Його друг закричав, щоб він відійшов, але Петро
не слухав.
Яку помилку зробив Петро? ( 1 бал)
Як діяти безпечно під час грози? (2 бали)
25. Марійка знайшла
під раковиною пляшку з написом “Небезпечно. Не вдихати.
Використовувати в рукавичках” і почала нюхати, що всередині.
Які ризики для здоров’я виникають у цій ситуації? (1 бал) Як вона насправді мала вчинити? (2 бали)
Які ризики для здоров’я виникають у цій ситуації? (1 бал) Як вона насправді мала вчинити? (2 бали)
26. Розробити і записати ситацію, пов'язану з небезпекою інфекційного захворювання, та способи її уникнення.
Де відбувається подія?
Які ознаки вказують, що серед людей є хвора людина?
Які дії необхідно зробити цьому середовища, щоб не захворіти?
Які дії необхідно зробити до початку епідемії, щоб запобігти або полегшити перебіг хвороби?
27. Розробити і записати ситацію, пов'язан з небезпекою неінфекційного захворювання (діабет, гіпертонія, цкровий діабет).
Що людина робить не так?
Якою неінфекційною хворобою може людина захворіти?
Що може запобігти цій хворобі?
Чим відрізняються інфекційні та неінфекційні захворювання?
Немає коментарів:
Дописати коментар