Загальна кількість переглядів сторінки

середа, 1 листопада 2023 р.

НОВИЙ ДОСВІД. методика "Здоров'я, безпеки та добробут"

 21 жовтня 2023 року мені вдалося здобути новий досвід. Інтегрованому курсу "Здоров'я, безпека та добробут" часто не приділяють відповідної уваги. Хоч усі постійно говорять і про здоров'я, і про безпеку, яка на сьогодні у час війни стає дедалі важливішим і життєво необхідним, і про добробут, який час війни теж має свою специфіку... 

"Освіторія", громадяська спілка, взяла участь в організації проєкту. ЮНІСЕФ в Україні виділяє на його реалізацію 2 млн. дол.  Проєкт передбачає розроблення та розміщення в "О.університеті" курс про дистанційне та змішане навчання, організація навчання тренерів, які мають в подальшому навчати в областях педагогів з метою подолання освітніх втрат у середній школі. 

І мені випала нагода проанонсувати особливості методики проведення інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" у 5 класі. Тема заняття була "Менеджмент та організація діяльності". Відповідно до можливостей та професійних навичок педагога, навичок дітей мною презентовано "конструктор". Він містив, як традиційні методи та прийоми, так інноваційні з використанням онлайн освтніх платформ.    

Щиро дякую команді, яка професійно організувала зйомку. Очікуємо, а нас було багато, на прем'єру))) 

Продовження буде?!





Немає коментарів:

Дописати коментар