Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 19 лютого 2022 р.

ПЕДАГОГІЧНЕ ПОПУРІ. СЕРІЯ 2.

 Підготовча робота з роз'яснення алгоритму вибору модельних навчальних програм та підручників для 5 класу Нової української школи набирає обертів. Нашій команді, яка є розробником модельної навчальної програми з інтегрованого курсу "Здоров'я. Безпека. Добробут" (5-6 клас), та підручника, який рекомендований до участі у конкурсному відборі, має все нові та нові можливості ознайомити зі своїми напрацюваннями. 

Так, упродовж лютого - початку березня завдяки видавництву "Світич", яке організувало та збезпечило технічну підтримку, ми маємо змогу презентувати на всю Україну наш спільний продукт. 2 лютого ознайомлювала широку педагогічну аудиторію з концептуальними засадами побудови модельної навчальної програми та підручника Олена Шиян, тренерка НУШ Всеукраїнського рівня, співавторка Держстандарту початкової та базової освіти, Типової освітньої програми (соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь), модельної навчальної програми “Здоров’я, безпека та добробут. 5–6 класи (інтегрований курс)”, півавторка підручника “Здоров’я, безпека та добробут”, співголова дослідницько-розвивального центру “Освіта з питань здоров’я, екології та сталого розвитку” Асоціації педагогічної освіти Європи, завідувачка кафедри освітньої політики Львівського ОІППО, доктор наук з державного управління, професорка.


09 лютого 2022 року Ольга Волощенко, п
едагог із 23-річним стажем роботи, старша викладачка кафедри педагогіки Львівського ОІППО, співавторка Держстандарту початкової освіти та Типової освітньої програми (математична освітня галузь), тренерка Нової української школи Всеукраїнського рівня, навчальних матеріалів для пілотних шкіл України (1-5 класи), співавторка підручника “Здоров’я, безпека та добробут” для 5 класу, а також “Я досліджую світ” і “Українська мова та читання” для початкової школи,  дійсний Член Інституту професійного розвитку вчителів Світової координаційної виховно-освітньої ради Торонто–Львів, та Олександра Козак, педагог із 25-річним стажем роботи, старша викладачка кафедри педагогіки Львівського ОІППО,  навчальних матеріалів для пілотних шкіл України (1-5 класи), співавторка підручника “Здоров’я, безпека та добробут” для 5 класу, а також “Я досліджую світ” і “Українська мова та читання” для початкової школи провели вебінар, який стосувався психолого-педагогічних аспектів впровадження діяльнісного підходу під час викладання інтегрованого курсу













Немає коментарів:

Дописати коментар