Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 13 жовтня 2020 р.

ТРЕНІНГ З ПИТАНЬ ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE CLASSROOM ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

21 вересня 2020 року у Тернопільському ОКІППО за допомогою онлайн-платформи Google Meet  відбувся тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання» для вчителів основ здоров’я закладів ЗЗСО Тернопільської області. Його провели методисти Тернопільського ОКІППО Ольга Василівна Турчин та Галина Анатоліївна Горда. Методист ТОКІППО О. В. Турчин  акцентувала увагу на тому, що дистанційне навчання, яке організовують заклади освіти, не може у повному обсязі реалізувати програмні завдання. Учасники тренінгу мали можливість удосконалювати своє цифрові навички для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу. Під керівництвом методиста  центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Г. А. Горда вчителі закріплювали навички створення нового дистанційного курсу, класів та організація роботи у середовищі Classroom, наповнення дистанційного курсу з основ здоров’я  навчальними матеріалами, організації власних класних кімнат  у Google Classroom. Досвідом роботи з використання платформи Google Classroom для організації освітнього процесу з основ здоров’я та налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу, оцінювання школярів з основ здоров’я поділився учитель  основ здоров’я Заліщицької державної гімназії, заслужений вчитель України –Василь Григорович Дяків. На завершення тренінгу учителі основ здоров’я обговорили актуальні питання, поділились своїми напрацюваннями та отримали відповіді на запитання, які виникають у практичній діяльності.





Немає коментарів:

Дописати коментар