Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 17 жовтня 2020 р.

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Кафедра вснсвітньої історії та релігієзнавства історичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка спільно з кафедрою методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти історичного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова  оргнанізували та провели Всеукраїнську науково-практичну конференцію на тему: "ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НУШ ПРИ ВИВЧЕННІ ІСТОРІЇ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ". Захід мав поважне представництво: від Івано-Франківська і до Горлівки, від Чернігіва до Бердянська. У ньму взяли участь як науковці та педагоги з різних куточків України. 
З вітальним словом до учасників онлайнзаходу звернувся ректор ТНПУ ім. В.Гнатюка, доктор філософських наук. Він ознайомив з новітніми підходами закладу щодо організації дистанційного навчання, зупинився на питаннях впровадження інноваційних технологій в освітній процес, акцетував увагу на тих викликах, які необхідно реалізувати у найближчому майбутньому.  Василь Дяків, переможець національної Премії Global Teacher Prize Ukraine - 2020, окреслив виклики, які стоять перед вищою освітою у контексті реалізації завдань Нової української школи у  5-9 класах. Зупиинився на тому, що Державний стандарт освіти (ДСО) для 5-9 класів має на меті розглядати запровадження інтегрованих курсів. Зокрема, інтегрувати історію України, всесвітню історію та громадянську освіту як один з можливих курсів для реалізації компетентісного підходу історичної та громадянської галузі ДСО.
Доповіді виступаючих науковців стосувалися питань впровадження новітніх підходів у методику викликладання суспільних дисциплін (кандидат історичних наук Тетяна Ладиченко, кандидат педагогічних наук Олександр Желіба, доктор історичних наук Олександр Комарницький), використання регіонального компоненту (кандидат педагогічних наук Зоя Возна), формування медіаграмотності школярів та майбутніх педагоігв(кандидат педагогічних наук Світлана Авхутська, Світлана Моцак). Особливим видався виступ доктора історичних наук Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"  Галини Дошкаленко про вивчення суспільних дисциплін на тимчасово окупованих територіях. 
Модератор "круглого столу" Ігнатенко Наталія Віталіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та релігієзнавства Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у заключному виступі, підсумовуючи проблематику конференцію, зазначила, що завершення заходу у початком нових проєктів, необхідних для реалізації завдань НУШ у базовій середній школі (5-9 кл.) відповідно до затвердженого Державного стандарту освіти.  









Немає коментарів:

Дописати коментар