Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 23 листопада 2019 р.

"ПІДВОДНІ ТЕЧІЇ" ІНСТИТУЦІЙНОГО АВДИТУ)))

Інституційний авдит - новинка сезону у середовищі МОН України та педагогічної спільноти. Але... Заклик до педагогів з "окопів МОН України" реєструватись на експертів для участі в інституційному авдиті поставив перед ними запитанння: "Навіщо?" І коли заступник Державної служби давав відповідь на це запитання, аргументуючи це "рівнем ентузіазму та авторитету". Такий підхід віє "совковістю" На жаль. Можна якимось чином впорядкувати цю проблему. Звичайно. Запропонуйте, наприклад, проєкт Положення про шкільного авдитора.
Навіщо? Запитання просте.
Відповідь з МОН України чи Державної служби якості освіти: "Такий документ не передбачений" - не задовольняє. Адже якщо він не заборонений нормативними актами, то може існувати.
У чому суть пропозицій щодо діяльності шкільного авдитора та взагалі організації інституційного авдиту?
Перше, чи прораховує центральний офім Державної служби якості освіти скільки необхідно коштів команді для проведення авдиту в одній школі?
Друге, де закладаються ці гроші. На рахунок якої організації вони поступають і який механізм їх використання?
Якщо фінансування діяльності команди буде лежати на школах, то про об'єктивність інституційного авдиту варто забути, адже буде прямий конфлікт інтересів.
Третє, який механізм залучення шкільного авдитора до роботи команди, яка проводить інституційний авдит. Адже збереження середньоденної оплати праці за основним місцем роботи - це втрата близько 1000 грн. Що є для педагога багато. Хто і як буде оплачувати його відрядження, повернення (чи не повернення) коштів за проїзд проживання, харчування. Якщо за це повинен платити педагог, то такий ентузіазм" виллється для нього у копійчину.
Четверте, скільки днів може бути відкликаний педагог - шкільний авдитор для участі у роботі команд інституційного авдиту з основного місця роботи. Адже, коли він відсутній, то проводиться оплачувана заміна, а це в умовах автономії перевитрата коштів, та й адміністрація може висловлювати незадоволення таким станом речей.
П'яте. Які преференцій отримає педагог, який стане шкільним авдитором?
Наприклад, це зарахування курсів (годин) підвищення кваліфікації до проходження атестації
Надання права у межах чинного законодавства надавати платні послуги по консультуванню педагогів чи закладів освіти з питань інституційного авдиту тощо.
І на завершення, добре було б укладати договір зі шкільними авдиторами, що дає право їм отримувати оплату праці за виконання відповідних послуг.
А поки що педагогічна спільнота в очікуванні: "Чого чекати далі?" І продовження буде....

Немає коментарів:

Дописати коментар