Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 3 грудня 2022 р.

ГІДНІСТЬ - 3

 У День Гідности та Свободи учні 6Б класу після перегляду та обговорення відео про Революцію Гідности та російсько-українську війну висловили свої міркування щодо важливости цього дня для держави і про те, яким чином вони, 16-тирічні діти можуть проявити власну гідність у такий складний час для Батьківщини. Тільки цитати:

Чому необхідно пам'ятати громадянам України День Гідности та Свободи?

«Цей день є важливим для нашої держави. Я впевнена, що потрібно вшановувати тих, хто загинув за Україну, тому що вони борються за нашу свободу» (Христина Лопушинська)

«Цей день є важливим для нашої держави. Я впевнена, що потрібно згадувати цей день і вшановувати тих, хто заплатив найвищу ціну заради України, для того, щоб було щасливе майбутнє народу». (Марія Довбуш)

«Цей день важливий, бо це день  пам’яти про події, що творять незалежність України та свободу нової держави». (Андрій Ланін)

«Я думаю, для кожного українця День Гідности та Свободи – не просто день. У цей день ми нагадуємо собі про те, що колись люди пожертвували своїм життям заради наступних поколінь, щоб ми мали вільне майбутнє, за нашу свободу і гідність. Я вважаю, що ми повинні пам’ятати про таких людей, які не були байдужими до нових поколінь». (Вероніка Ковальчук)

«Я вважаю цей день важливим для всіх українців. Адже це наш вибір: бути демократичною, незалежною країною. Цей день демонструє наші чіткі цілі та рішучість у їх досягненні, Він нагадує велику ціну, яку ми заплатили за свободу думки і слова». (Христина Стеліга)

«Для мене важливіий цей день тому, що цей день є початком трьох місяців протягом яких лягло дуже багато  наших людей, борячись за нашу свободу та гідність, тому ми повинні вшановувати їх пам’ять». (Михайло Гриник)

«День Гідности – це нагадування про ціну, яку платять українці за свободу». (Максим Гаджамура)

«Для мене дуже важливий цей день, тому що наші українців борються, боролися і будуть боротись за нашу незалежність. І тому ми повинні вшановувати тих людей, які виборюють волю для нас». (Тетяна Пацарина)


«Я ставлюся з повагою та шаною до наших героїв, які пішли воювати за це. Багато людей загинули задля нашої Гідности  та Свободи. Цей день є дуже важливим для українців, тому що ми зобов’язані з гордістю нести титул Гідности та статус Свободи нашої країни. Тому ми повинні вшановувати пам’ять наших героїв». (Софія Дембовська)

«Революція Гідности є для мене важливою, тому що люди боролися і віддавали своє життя, щоб захистити наші демократичні цінности. Люди заплатили  своїми життям і захищали нашу свободу». (Вікторія Ціхановська)

«… тому що люди поклали своє життя заради того, щоб ми зараз жили у незалежній та вільній країні. Я вважаю, що ми повинні згадувати тих людей». (Роксолана Струтинська)


«Цей день є важливим, тому що він є доказом про ціну українців за право бути вільними» (Людмила Костів)


«Для мене важливий цей день тому, що наш народ виходив на Майдан за демократію та справедливість. Наші хлопці та дівчата боролися та помирали за свободу слова, думки, рішень та дій. Цей день важливий для нашої країни». (Таміла Яковець)


Як я виявляю  гідність?

«Допомагаю разом з батьками армії: коштами, в’язанням сіток, волонтерством. Я поважаю людей, які мене оточують. Розмовляю українською мовою та слухаю українську музику, дивлюся українські фільми» (Христина Лопушинська)

«Я з повагою ставлюся до свого оточення. Разом з батьками допомагаю армії: донатами, приносимо матеріали, волонтерю. Розмовляю державною мовою, починаю викорінювати русизми, слухаю і популяризую українське». (Марія Довбуш) 

«Не слухаю російську музику, Вшановую пам’ять усіх загиблих, які віддали життя за Україну. Донатність. Влітку, коли я була за кордоном, довго думала, як я можу допомогти ЗСУ. З часом я дізналася, що група людей (дітей, дорослих) які також приїхали з України, організовують гурток, де під українську музику ми придумували танці. Потім ми зробили рекламу і презентували у місті підготовлені танці. Люди на це давали гроші, і ми задонатили на ЗСУ». (Вероніка Ковальчук)

«Популяризую українську музику, мову, шаную пам’ять усіх героїв, які віддали своє життя за незалежність України. Не користуюся російськими сайтами, не слухаю російську музику. Займаюся волонтерством – плетіння маскувальних сіток, печемо печиво, віддаю маленькі заощадження на благодійність, економно  використовую електроенергію, не поширюю дезінформації, молюся за воїнів на передовій».  (Христина Стеліга)

«Я розмовляю державною мовою, пишаюся нашими героями, займаюся волонтерством, молюсь за наших героїв». (Михайло Гриник)

«Я стараюсь скидати гроші в благодійні фонди для наших військових, волонтери ти, розмовляю рідною мовою, пишаюся своєю країною та українцями, дивлюся україномовний контент». (Тетяна Пацарина)

«Ношу в серці віру в нашу Державу. Розмовляю рідною мовою та не підтримую мову ворога, волонтерю, пишаюся та підтримую рідну Україну. Молюся за нашу Перемогу та наших воїнів. (Софія Дембовська)

«Я писала листи і малювала малюнки для воїнів ЗСУ, спілкуюся українською мовою і уникаю мови та культури ворога, читаю книжки українських авторів прославляючи нашу культуру, волонтерю. Для воїнів ЗСУ я відправляю їжу та одяг». (Вікторія Ціхановська)

«Я підтверджую свою гідність тим, що стараюся розвивати все українське слухаю українські пісні, вчу історію своєї країни. Зараз, під час війни, займаюсь волонтерством, не обурююсь проти виключення світла, бо розумію, що хлопцям, які на війні в рази гірше і важче. Але вони продовжують захищати свою державу» (Роксолана Струтинська)

«Допомагаю ЗСУ. Сплачую податки. Економлю електроенергію. Дотримуюсь законів України».  (Віктор Калинюк)

«Говорю державною мовою» (Людмила Костів)

«Прославляю країну, підтримуючи свою державу. Говорю українською мовою, слухаю українські пісні, волонтерю, коли щось передаю на фронт». (Яковець Таміла)


Немає коментарів:

Дописати коментар