Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 13 жовтня 2022 р.

ПРО "ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я" ТА "ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКУ ТА ДОБРОБУТ"

 7 жовтня відбувся вебінар, організований методистом Ольгою Турчин з Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО), на тему: «Особливості реалізації оцінювання навчальних досягнень учнів із здоров`я, безпеки та добробуту у базовій середній школі»

У виступі Василь Дяків, вчитель основ здоров'я та інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека, добробут" Заліщицької державної гімназії, заслужений вчитель України зупинився на організаційно-методичних аспектах оцінювання досягнень школярів. Особливу  увагу звернув також і на особливостях оцінювання учнів 5 класів, які навчаються за програмою Нової української школи. Крім нього, на заході виступили вчителі, які пілотують курс "Здоров'я, безпека, добробут" у 6 класі. Вони висловили свої міркування на основі досвіду щодо рівня засвоєння учнями 6 пілотних класів очікуваних результатів з інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека, добробут". 



Немає коментарів:

Дописати коментар