Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, 14 січня 2022 р.

НОВІ ОСВІТНІ ТРЕНДИ. НАШ ВИПУСКНИК....

Дмитро Волошин, випускник Заліщицької державної гімназії 2005 року, успішна людина про освітні тренди сучасности.
Наскільки всім дітям підходить класно-урочна система? Питання риторичне, вічне. І без єдиної відповіді. І без відповіді в цілому.

Говорячи з учнями 9 класу на уроці основ здоров'я про свободу вибору, про шляхи пізнання себе,  про здобуття якісної освіти, про цінність ресурсу, я відчуваю, наскільки обмежена класно-урочна система для розвитку особистости. Наскільки вона є убогою та нещасною, яка робить нещасливою не одну дитину. Уніфікація, бо інакше у класно-урочній системі неможливо, приводить дитину і до знецінення самої себе, і до певного тупику для її подальшого розвитку. 
Скільки б ми не говорили про освітні реформи, навіть у системі Нової української школи, але якщо не зробить держава умови рівного доступу дитини та батьків до різних форм здобуття освіти, то дитина і надалі буде затиснути безперспективними, шкідливими парадигмами. Вона втрачатиме сенси ще до того, коли їх набуде. 
Її перспектива буде формуватися у безперспективности. 
Її прагнення пошуку будуть обмежені стандартами та стереотипами не тільки освітнього простору, але й навколишніми, які сформувалися у період, коли школа і тільки школа була ЄДИНИМ МІСЦЕМ І ЄДИНИМ СПОСОБОМ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ.

Це відео спроба розширити розуміння процесів, які відбуваються в освіті. Це потенціал, який демонструє людина, що йде цим шляхом!
Можливо, хтось після перегляду відео спробує змінити і власний світ, і шукати свої шляхи до розвитку. 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар