Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 22 листопада 2015 р.

ТОПОНІМИ - ДЖЕРЕЛА ПІЗНАННЯ ІСТОРІЇ

У 1(5)-Б класі відбувся урок, присвячений топонімам як історичним джерелам. Походження географічних назв (природних об'єктів та населених пунктів чи їх частин) завжди цікавить дітей. "Звідки пішли назви? Що вони означать? Чи можна стверджувати, що всі назви можна пояснити?" Відповіді на ці та інші запитання спільно з вчителем намагалися давати учні. І це їм вдавалося. Як навігатор, що допомагає вирішувати завдання уроку, педагогом було розроблено презентацію. Вийшло цікаво, змістовно. Всі залишилися задоволеними... А повторюючи вивчений на попередньому уроці матеріал, який стосувався фольклору як історичного джерела, гімназисти працювали у групах, досліджуючи фрагменти пісень. Вони стосувалися різних історичних періодів, але їх об'єднувала ідея патріотизму і боротьби за волю та незалежність рідної держави...Пізнаємо як досліджувати історію і творимо власну...   

Немає коментарів:

Дописати коментар