Варіант 1.
1.
Установіть відповідність між терміном та
поясненням (3
бали)
1
Знання |
А
здатність успішно щось робити |
2
Уміння |
Б
дія доведена до автоматизму |
3
Навичка |
В
інформація, яка може бути використана людиною багато разів для вирішення
проблем |
2. Опираючись на власний життєвий досвід чи спостереження, конкретизуйте
сформовану звичку та оцініть рівень її сформованості у себе у шкалі (1-5) (2б.*3 = 6 балів)
Звичка |
Аргумент/пояснення/приклад
|
Оцінка рівня
сформованості (1-5) |
Проводити
час з рідними |
|
|
Доглядати
за собою |
|
|
Обмежувати
час користування гаджетами |
|
|
3. Увідповідніть термін та пояснення. (4 бали)
Термін |
Пояснення |
1
Конфлікт |
А
Обмеження прав людей на підставі різних характеристик |
2
Критика |
Б
Боротьба, змагання за ресурси, нагороди, увагу |
3
Дискримінація |
В
Судження про предмет, дію, особу, їхні характеристики з метою оцінки
позитивних та негативних сторін, усунення недоліків |
4
Конкуренція |
Г
Сутичка, зіткнення |
4. Скласти конфліктну ситуацію. Записувати повними реченнями (6 балів).
2. З приводу чого конфлікт? (1 бал)
3. Як конструктивно вирішити конфлікт? Які дії необхідні для того, щоб вирішити конфлікт? (3 бали)
5. Дати письмову відповідь на питання, опираючись на досвід. Відповіді написати повним реченням. (6 балів)
Які ознаки стресу у тебе можуть проявлятися? (2 бали)
Варіант 2.
1. Установіть відповідність (3 бали)
1
Шкідливі звички |
А
моделі поведінки, які можуть впливати позитивно на фізичне, емоційне
здоров’я, безпеку та добробут |
2
Корисні звички |
Б
моделі поведінки,які виконуються, не задумуючись, автоматично доведена до
автоматизму |
3
Сформована звичка |
В
моделі поведінки, які можуть призводити до негативних наслідків для здоров’я,
безпеки та добробуту |
2. Опираючись на власний життєвий досвід чи спостереження, конкретизуйте сформовану звичку та оцініть рівень її сформованості у себе у шкалі (1-5) (2б.*3 = 6 балів)
Звичка |
Аргумент/пояснення/приклад
|
Оцінка рівня
сформованості (1-5) |
Проводити
час з рідними |
|
|
Доглядати
за собою |
|
|
Обмежувати
час користування гаджетами |
|
|
Термін |
Пояснення |
1
Суперництво |
А
Учасники намагаються вийти з конфліктної ситуації без спроби її розв’язання |
2
Ухиляння |
Б
Відмова від власних інтересів задля залагодження конфлікту |
3
Пристосування |
В
Досягнути свого у конфлікті через змагання чи конкуренцію |
4
Компроміс |
Г
Кожна сторона щось виграє, але чимось поступається |
1. Хто конфліктує? (2 бали)
2. З приводу чого конфлікт? (1 бал)
3. Як конструктивно вирішити конфлікт? Які дії необхідні для того, щоб вирішити конфлікт? (3 бали)
Що може викликати у тебе стрес? (2 бали)
Які ознаки стресу у тебе можуть проявлятися? (2 бали)
Яким чином\способом/діями ти виходиш зі стресу? (2 бали)
Немає коментарів:
Дописати коментар