Загальна кількість переглядів сторінки

неділя, 19 жовтня 2025 р.

ПРАВА ЛЮДИНИ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

І. 1. Виберіть найбільш точне закінчення твердження: Головним обов`язком України як держави відповідно до ст.3 Конституції є...:
Укажіть звідки походять права людини:
А надаються державою; 
Б належать людині від народження; 
В визначаються міжнародними угодами; 
Г їх визначає сама людина

3. Укажіть, що із зазначеного переліку не є цінністю прав людини:
А дитині повинні бути створені найкращі уумови для її життя та здоров'я; 
Б в усіх діях стосовно дітей, першочергова увага приділяється найкращому забезпеченню інтересів дитини; 
В батьки повинні максимально задовольняти вибір дитини; 
Г головним для дитини є забезпечення повноцінного харчування та відпочинку.

4. Ознайомтесь із ситуацією. Виконайте завдання у формі таблиці.

Життєві обставини змусили Еміне змінити школу. Разом із рідними вона пішла до школи, яка розташована поруч з їхнім новим домом. Еміне чула, що ця школа має високий рейтинг в місті. Але директорка відповіла, що не може прийняти дівчину в школу, тому що вона та її рідні мають статус внутрішньо переміщених осіб, а це створить багато зайвого клопоту для закладу, і до того ж, школа вже й так перевантажена. 

Дати відповіді на питання:

Яке право/права порушено?

Документи, що закріплюють це право/права (міжнародні та національні) 

Дії для захисту права\прав

ІІІ. 

Взявши за основу характер та особливості прояву одного чи декількох перелічених ключових понять розділу:

Людська гідність

Рівність 

Рівноправність

Права людини

Дискриимінація 

Верховенство права

Верховенство закону

  • Права дітей 
Визначте тему та напишіть коротке повідомлення, опираючись на схему, що подана нижче. 

Назва (конкретна, влучна, цікава)

Актуальність. Чому ця проблема важлива? 

Теза. Що нам потрібно схвалити або ж спростувати? 

Суть. Аргументогване пояснення певного явища. 

Позиція. Особлисте ставлення до обраної проблеми.

Висновок. Як з цим нам жити далі.  

Немає коментарів:

Дописати коментар