І.1.Виберіть найбільш точне закінчення твердження: Головним обов`язком України як держави відповідно до ст.3 Конституції є...:
Укажіть звідки походять права людини:
А надаються державою;
Б належать людині від народження;
В визначаються міжнародними угодами;
Г їх визначає сама людина
3. Укажіть, що із зазначеного переліку не є цінністю прав людини:
А дитині повинні бути створені найкращі уумови для її життя та здоров'я;
Б в усіх діях стосовно дітей, першочергова увага приділяється найкращому забезпеченню інтересів дитини;
В батьки повинні максимально задовольняти вибір дитини;
Г головним для дитини є забезпечення повноцінного харчування та відпочинку.
4. Ознайомтесь із ситуацією. Виконайте завдання у формі таблиці.
Життєві обставини змусили Еміне змінити школу. Разом із рідними вона пішла до школи, яка розташована поруч з їхнім новим домом. Еміне чула, що ця школа має високий рейтинг в місті. Але директорка відповіла, що не може прийняти дівчину в школу, тому що вона та її рідні мають статус внутрішньо переміщених осіб, а це створить багато зайвого клопоту для закладу, і до того ж, школа вже й так перевантажена.
Дати відповіді на питання:
Яке право/права порушено?
Документи, що закріплюють це право/права (міжнародні та національні)
Дії для захисту права\прав
ІІІ.
Взявши за основу характер та особливості прояву одного чи декількох перелічених ключових понять розділу:
Людська гідність
Рівність
Рівноправність
Права людини
Дискриимінація
Верховенство права
Верховенство закону
Права дітей
Визначте тему та напишіть коротке повідомлення, опираючись на схему, що подана нижче.
Немає коментарів:
Дописати коментар