Завдання 1. (параграф 23)
І ряд. Що таке дозвілля? Які види дозвілля ти знаєш? Запиши 2-3 види.
ІІ ряд. Що таке спорт? Які види спорту ти знаєш? Запиши 2-3 види.
ІІІ ряд. Що таке подорожі? Як можна подорожувати? Запиши 2-3 види мандрівки.
Зроби висновок.
Чим відрізняються сучасні дозвілля, спорт, подорожі від минулого? Від чого це залежить?
Які почуття та емоції викликають у тебе дозвілля, спорт, подорож?
Завдання 2. Сторінка 131.
На основі світлин напиши звернення-привітання (2-4 речення) учасникам наступної Олімпіади або Паралімпійських ігор з різних країн.
Початок. "Звертаюся до вас, учасники Олімпійських ігор у ... ".
Завдання 3.
Яка мета подорожі? Що таке міграція? Чим подорожі відрізняються від міграції?
Чому люди мігрують?
Що заставляє людину змінювати місце проживання?
Що таке діаспора? У яких країнах перебувають найбільше українців?
Дослідити візуальне джерело тобі допоможе послідовне дотримання таких кроків. (С.53).
1. Уважно роздивись джерело та визнач:
- Яке візуальне джерело ти споглядаєш?
- Ким і коли (у який історичний період) було створене?
(Підказка: відповіді на ці запитання ти знайдеш у підписі до ілюстрації).
- З якою метою було створене?
2. Опиши візуальне джерело.
- Хто, що зображено (історична подія, сцена повсякденного життя, споруди, портрет тощо)?
- Де відбувається зображене?
- Хто або що знаходиться на передньому та задньому
плані, праворуч, ліворуч? Чи є взаємодія людини і природи?
- Які деталі допомагають зрозуміти подію, історичний період тощо?
3. Узагальни інформацію про минуле, яку подає джерело.
4. Зроби висновки щодо значущості цієї інформації у порівнянні з відомостями інших джерел.
Домашнє завдання. Параграф 23. Зошит. Сторінки 77-78. Завдання 10, 11.
Немає коментарів:
Дописати коментар