Про дублювання у школі тем на уроках різних навчальних дисциплін - тема не нова. Вона важлива ще з огляду того, що часто трапляються випадки, коли вивчають одну і ту ж тему у різних класах. Напередодні початку навчального року ми разом з вчителями біології Лугофет О.М., Стець Н.І. та хімії Сопилюк Н.І. спробували синхронізувати теми і пропонувати гімназистам один зміст для розробки проєкту.
Перша така спроба відбулася, коли учні 4(8) класувивчали органи травлення та гігієну харчування. Отож, вони мали змогу і дослідити власний раціон: починаючи від добової кількости прийому їжі, її калорійности, через співвідношення з власною добовою витратою енергїї і до висновків щодо відповідности енергетичної та харчової цінности власного раціону з кількістю енергії, що витрачає гімназист упродовж доби.
Крім того, були опрацьовані матеріали з добриманням правил безпечного харчування, зберігання продуктів та приготування страв, домедичну допомогу при харчовому отруєнні.
Було цікаво, захоплююче. Ну, і бали отримали за один зміст - дві оцінки - з біології та основ здоров'я. Продовження буде...
Немає коментарів:
Дописати коментар