Дмитро Волошин, випускник Заліщицької державної гімназії 2005 року, успішна людина про освітні тренди сучасности.
Наскільки всім дітям підходить класно-урочна система? Питання риторичне, вічне. І без єдиної відповіді. І без відповіді в цілому.
Говорячи з учнями 9 класу на уроці основ здоров'я про свободу вибору, про шляхи пізнання себе, про здобуття якісної освіти, про цінність ресурсу, я відчуваю, наскільки обмежена класно-урочна система для розвитку особистости. Наскільки вона є убогою та нещасною, яка робить нещасливою не одну дитину. Уніфікація, бо інакше у класно-урочній системі неможливо, приводить дитину і до знецінення самої себе, і до певного тупику для її подальшого розвитку.
Скільки б ми не говорили про освітні реформи, навіть у системі Нової української школи, але якщо не зробить держава умови рівного доступу дитини та батьків до різних форм здобуття освіти, то дитина і надалі буде затиснути безперспективними, шкідливими парадигмами. Вона втрачатиме сенси ще до того, коли їх набуде.
Її перспектива буде формуватися у безперспективности.
Її прагнення пошуку будуть обмежені стандартами та стереотипами не тільки освітнього простору, але й навколишніми, які сформувалися у період, коли школа і тільки школа була ЄДИНИМ МІСЦЕМ І ЄДИНИМ СПОСОБОМ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ.
Це відео спроба розширити розуміння процесів, які відбуваються в освіті. Це потенціал, який демонструє людина, що йде цим шляхом!
Можливо, хтось після перегляду відео спробує змінити і власний світ, і шукати свої шляхи до розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар