Параграф 15. (сторінка 94)
1. Завдання 1. Установіть логічну послідовність термінів
(Сторінка 95)
(Сторінка 95)
2. Що таке роздробленість ранньофеодальної монархії?
3. Чому вона відбувалася?/Які причини роздробленості?
4. Що таке натуральне господарство? Чому воно сприяло роздробленості держави?
5. Як називали герцогів, графів, короля?
3. Чому вона відбувалася?/Які причини роздробленості?
4. Що таке натуральне господарство? Чому воно сприяло роздробленості держави?
5. Як називали герцогів, графів, короля?
6. Які наслідки феодальної роздробленості?
Дослідіть. (Сторінка 96)
Прочитайте фрагмент історичного джерела "Із твору диякона Флора Ліонського"
7. Як автор ставиться до феодальної роздробленості?
8. Які риси розробленості можна дізнатися з уривку?
Дослідіть. (Сторінка 96)
Прочитайте фрагмент історичного джерела "Із твору диякона Флора Ліонського"
7. Як автор ставиться до феодальної роздробленості?
8. Які риси розробленості можна дізнатися з уривку?
9. Які верстви населення і чому потребували сильної королівської влади? (дивитися на світлини та схему)
10. Представники яких верств населення були представаленні у станово-представницьких органах влади? (Сторінка 97 (останній абзац)
11. Яка система судів була у середньовіччі? Хто був найвищим суддею?
12. Що таке "Божий суд"? Як методи використовували під час розгляду судових справ?
13. Чи обов'язово слухався монарх рішень станово-представницького органу? (сторінка 99)
14. Упродовж яких століть формувалися в європейських державах станово-представницькі органи?

Немає коментарів:
Дописати коментар