Чим відрізняється лютий 2015 року від лютого 2021 року, - запитаєте ви, дивлячись на дописи. Пропозиція одна і та ж: оцінювати у старшій школі 8 предметів у 12-тибальній системі, а інші предмети у форматі "зараховано\не зараховано". Автор пропозиції один і той же... Реакція МОН України одна і та ж, що у 2015, що у 2021 році. І це не зважаючи, що система вступає у перехідний період, у якому, на мою думку, варто та необхідно спробувати пропілотувати таку ідею для подальшого впровадження у старшій школі, починаючи з 2027 року. Питання дуже просте: "Які події, якого масштабу та де повинні відбутися, щоб система державного управління освітою почала міркувати у форматі Нової української школи і робити маленькі крочки у цьому напрямку?"
Це допис за 2015 рік на блозі....
Немає коментарів:
Дописати коментар