У перший день після знайомства командам запропонувала представити механізми вивчення Другої світової війни у своїх країнах. Виявилося, що в Україні на це відводиться аж 13-15 год., враховуючи історію України та всесвітню історію. Педагоги мають змогу працювати в автономному режимі - самостійно визначаючи кількість годин для вивчення конкретної теми. Програма дозволяє виконувати практичні роботи, які мають на меті удосконалювати вміння працювати з історичними джерелами. В інших країнах на вивчення історії Другої світової війни виділяється від 7-10 - в Білорусі та Росії і до 2-3 - в Німеччині. Але німецькі педагоги історію вивчають тематично, тобто Друга світова війна є механізмом осмислення історичних процесів під час вивчення теми "Демократія та тоталітаризм". У російських, білоруських колег історія відповідно до програми вивчається лінійно, так, як і в нас. Ми мали можливість розповісти власні родинні історії, пов'язані з Другоюю світовою війною. В інтернаціональних групах звучали зворушливі розповіді про своїх родичів, які у складні часи перебували у полоні, піддавалися репресіям зі сторони окупаційної та місцевої влади.
Німецькі колеги презентували проєкт "Тобі лист!", який мав на меті продемонструвати учасникам методику роботи з історичними джерелами.
А потім було відвідання шкіл... Про це - окрема мова...
Немає коментарів:
Дописати коментар