1.Пронумеруй
періоди історії людства в хронологічній послідовності (5 балів)
Номер |
Період |
Дата |
1 |
Первісність |
3
млн. р. – Х ст. до н.е. |
2 |
Новітній
час |
ХХ
– початок ХХІ ст. |
3 |
Середні
віки |
V – XV ст. |
4 |
Античність
|
IX ст. до н.е. – V ст. |
5 |
Новий
час |
XVI - ХІХ ст. |
2.Полічи і заповни пропуски в тексті. Напиши дії, які виконували. (3 бали)
1.Подія відбулася 300 років тому, тобто
в _________ році
2.Подія відбулася за 300 років до н.е.,
тобто в ________ році
3. Подія відбувалася за 300 років до
твого народження, тобто в ___ році
3. Домалюй лінію часу та розташуй на ній номери подій (4 бали)
1.Гомерівська доба Давньої Греції. XII – VIII ст. до н.е.
2. Виникнення землеробства та скотарства.
VІ тис.
до н.е.
3.Початок розвитку Давньоєгипетської
цивілізації. IV тис.
до н.е.
4. Реформа Солона в Афінах. VI ст. до н.е.
4.
Прослідкуй взаємзв’язок людини й природи. Заповни пропуск в тексті, користуючись
словами з довідки (10 балів).Людина є частиною природи. Тому й
людське суспільство невіддільне від природи. Кліматичні (1)________, (2)_______
і (3)_________ світ, географічний (4)________, (5)_______ повітря суттєво
впливають на життя суспільства і людських (6)________- цивілізацій, народів,
груп населення.
Перші цивілізації виникли на планеті
там, де були сприятливі природні умови для людської діяльності.
Це, наприклад, узбережжя (7) _____, долини
річок (8)____, (9)____, (10)___ тощо.
Природа визначала не лише трудову діяльність людей, а й їхній спосіб життя,
традиції та вірування, зовнішній вигляді характер.
Довідка. Ніл, температура, Тигр, спільноти, рослинний і тваринний, умови, ландшафт, Середземне море, Ганг
5.
Чи впливали/не впливали землероби і скотарі (5-4 тис. років тому) на довкілля?
Обгрунтуй свою думку, заповни таблицю (4 бали).
Твоя позиція. Я вважаю, що __________
Обгрунтування: тому що ____________
Приклади: наприклад, ______________
Висновок. Таким чином
________________________
6. Перелічіть 3 дії людей, які шкодять довкіллю (3 бали).
Візантійський історик Маврикій Стратег, VI ст., про склавинів та антів
1.Племена склавинів та антів схожі за своїм способом життя, традиціями та прагненням свободи.
8.
Установи відповідність між поняттями та їх визначеннями. (4 бали)
1.Академічна
доброчесність |
А
Будь-які виключення, обмеження/переваги, що заперечують або зменшують рівні
права людей |
2.
Територіальна громада |
Б
Шлях розвитку людства, який дає змогу задовольнити потреби нинішнього
покоління людей, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь
задовольняти їхні потреби |
3.
Дискримінація |
В
Мешканці, об’єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста/кількох
сіл, селищ, міст, спільними інтересами та взаємодією для задоволення спільних
інтересів |
4.Сталий
розвиток |
Г
Сукупність етичних принципів та правил, якими мають керуватися учасниками
освітнього процесу для забезпечення довіри до результатів навчання та/або
досягнень |
9.Поясни значення прислів’я. Чого воно навчає людей? (4 бали)
Немає коментарів:
Дописати коментар