Комплексна
діагностувальна робота: семестр ІІМи підбиваємо
підсумок роботи за ІІ семестр та виконуємо діагностувальну роботу. ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 1
Виконай тест. Із
кількох варіантів відповідей вибери одну правильну.
1. Що таке безпечний простір?
А Місце
для зберігання речей
Б
Простір, де люди почуваються захищеними
В
Територія без дерев
Г Місце для
відпочинку
2. Познач ознаку небезпечного простору.
А Відсутність
води
Б
Затишок і комфорт
Б Затишок і комфорт
В
Загроза ушкодження або травмування
Г
Недостатнє освітлення
Г Недостатнє освітлення
3. Який сигнал світлофору означає, що
потрібно зупинитися?
А
Червоний Б зелений
В Жовтий Г Синій
В Жовтий Г Синій
4. Що необхідно
робити, якщо ви бачите дитину, яка перебуває одна на проїжджій частині?
А
Ігнорувати ситуацію
Б Негайно повідомити
дорослих або поліцію
В
Говорити голосно, щоб відвернути увагу
Г Попередити водія
Б Негайно повідомити дорослих або поліцію
В Говорити голосно, щоб відвернути увагу
Г Попередити водія
5. Які дії необхідно
виконувати в транспорті під час екстреної ситуації?
А
Панікувати, дзвонити всім близьким та рідним
Б
Ігнорувати ситуацію, послухати музику
В
Намагатися відчинити двері, щоб вийти
Г
Дотримуватися інструкцій водія або екіпажу
6. Що робити, якщо ви порізали руку на кухні?
А
Наклеїти пластир або перев’язати бинтом
Б
Продовжити працювати, ігноруючи поріз
В
Промити рану водою
Г
Прикласти лід до порізу
7. Які речовини слід тримати подалі від
дітей?
А
Іграшки, пазли, конструктор
Б
Хімікати, ліки та гострі предмети
В Одяг,
взуття
Г
Продукти харчування
8. Що найперше
потрібно зробити в разі виявлення пожежі в приміщенні?
А
Відчинити вікна
Б
Знайти вогнегасник
В
Заплющити очі
Г
Викликати пожежників та за можливості евакуюватися
9. Який алгоритм дій
під час зустрічі з дикими тваринами на природі?
А
Наблизитися, щоб подивитися детальніше
Б
Залишатися спокійним, повільно відійти, говорити пошепки
В Бігти
якомога швидше і подалі від тварин
Г
Викликати друзів, кричати та стрибати
10. Що потрібно
обов’язково мати із собою для безпечного походу до лісу?
А
Телефон, воду, аптечку
Б Лише
їжу, смаколики та пепсі
В Те,
що потрапить під руку
Г Книгу, розмальовки
тощо
Уважно прочитай умову завдань. Напиши відповідь та обов’язково коротко поясни, чому ти так вирішив / вирішила.
15. Уяви, що ти з однокласником повертаєшся зі школи. Потрібно перейти дорогу. Поруч є пішохідний перехід, але світлофор не працює, а машини рухаються інтенсивно. Опиши свої дії в цій ситуації. Як переконатися в безпеці переходу через дорогу?
16. Ти вдома готуєш обід і випадково проливаєш гарячу воду собі на руку. У тебе є доступ до аптечки, а також телефон для виклику допомоги. Склади покроковий алгоритм своїх дій. Як надати собі домедичну допомогу?
17. Ти з родиною відпочиваєш у лісі. Під час прогулянки ти помітив, що відстав від групи та не бачиш рідних. У тебе є пляшка води, телефон і аптечка, але батарея телефона майже розряджена. Як будеш діяти, щоб без паніки знайти вихід із ситуації? Що потрібно зробити насамперед?
18. Уяви, що йдеш додому після уроків у школі, коли раптом стаєш свідком інциденту. Ти побачив, як дитина, катаючись на велосипеді, не помічає пішохідний перехід і опиняється на проїжджій частині, де машина екстрено гальмує. На щастя, дитина падає з велосипеда без серйозних травмувань, але вдаряється коліном і видається наляканою. Поруч із місцем події багато людей, але ніхто одразу не підходить.
Які дії ти маєш виконати в цій ситуації з огляду на:
o безпеку постраждалої дитини;
o власну безпеку;
o необхідність виклику допомоги.
Склади алгоритм своїх дій, включаючи можливість надання домедичної допомоги.
Вкажи, як би ти пояснив дитині правила безпеки на дорозі, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 2
Виконай тест. Із кількох варіантів відповідей вибери одну правильну.
1. Що з переліченого є складником здоров’я?
А. Мода
Б. Фізичний стан
В. Реклама активного відпочинку
Г. Сила біцепсів
2. Що допомагає зберегти правильну поставу?
А. Спання на м’якому ліжку
Б. Сидіння згорбившись
В. Правильне сидіння за столом
Г. Носіння важкого рюкзака
3. Як запобігти погіршенню зору?
А. Дивитися телевізор у темряві
Б. Робити перерви під час роботи за комп’ютером
В. Читати лежачи
Г. Мало гуляти на вулиці
4. Що з наведеного є прикладом активного відпочинку?
А. Гра в шахи
Б Читання книжки
В. Перегляд телевізора
Г. Катання на велосипеді
5. Яке харчування вважається корисним для здоров’я?
А. Збалансоване і різноманітне
Б. Тільки солодощі
В. Лише м’ясо
Г. Харчування один раз на день
6. Як уникнути харчового отруєння?
А. Їсти протерміновану їжу
Б. Не мити руки
В. Вживати свіжі й правильно збережені продукти
Г. Зберігати їжу на сонці
7. Який із цих продуктів найкорисніший для здоров’я?
А. Чипси
Б. Кола
В. Тістечка
Г. Фрукти
8. Що означає вислів “мати гарне самопочуття”?
А. Коли людина хвора
Б. Коли людині добре фізично й емоційно
В. Коли болить голова
Г. Коли нічого не хочеться робити
9. Що з переліченого є інфекційною хворобою?
А. Грип Б. Алергія В. Діабет
Г. Гіпертонія
10. Як можна запобігти інфекційним захворюванням?
А. Загартовуватися
Б. Не мити руки
В. Вакцинуватися та дотримуватися правил гігієни
Г. Вживати багато солодкого
Уважно прочитай умову завдань. Напиши відповідь та обов’язково коротко поясни, чому ти так вирішив / вирішила.
15. Олена після школи з’їла чипси та випила газовану воду. Потім вона довго сиділа і щось роздивлялася в смартфоні в темряві. Увечері в неї заболіли очі та живіт.
Що Олена зробила неправильно? Як можна було уникнути цих проблем?
16. На уроці фізкультури Петрик послизнувся й упав. Йому стало боляче і він не міг підвестися. Друзі розгубилися: один почав сміятися, інший знімав відео, а Марійка одразу покликала вчителя.
Хто вчинив правильно? Чому важливо знати правила надання домедичної допомоги?
17. У класі почали хворіти учні. Вчитель пояснив, що це вірусна інфекція, і на деякий час запровадили карантин. Микита сказав, що не вірить у щеплення та не буде вакцинуватися.
Як ти вважаєш, чому важливо дотримуватися карантину та вакцинуватися? Як це допомагає захищати здоров’я інших?
18. У класі вирішили провести День здоров’я. Кожна група мала підготувати презентацію на одну з тем: “Здорове харчування”, “Профілактика хвороб”, “Рухова активність” та “Емоційне здоров’я”. Одна група принесла солодощі та соки з магазину, інша показувала складні вправи, але не згадала про важливість розминки.
Ще одна група зробила гарну презентацію,
але в ній містилася інформація із сумнівного сайту, а остання — посварилась і не змогла презентувати тему через непорозуміння в команді.
1. Яких помилок припустилися учні в кожній групі?
2.Як пов’язані між собою фізичне, емоційне і соціальне здоров’я в цій ситуації?
3.Як ти б організував / організувала День здоров’я у своєму класі, щоб він був справді корисним і безпечним для всіх?
ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 3
Виконай тест. Із кількох варіантів відповідей вибери одну правильну.
1. Яке з перелічених умінь обовʼязково притаманне підприємливій людині?
А. Уміння розповідати історії
Б. Любов до шопінгу
В. Уміння помічати можливості та діяти
Г. Бажання командувати
2. Яка з перелічених рис характеру має бути притаманною підприємливій
людині?
А. Винахідливість
Б. Байдужість
В. Лінь
Г. Неуважність
3. У якому вигляді підприємець має представити свою ідею?
А. Програма телепередач
Б. Асортимент страв у кафе
В. Набір випадкових думок
Г. Чіткий план створення чогось нового або корисного
4. Познач приклад ідеї для підприємницького шкільного проєкту.
А. Створити гурток “Лежимо на перерві”
Б. Виготовлення екоторбинок
В. Знайти цікаву гру в телефоні
Г. Створити клуб “Хто більше спить”
5. Що з наведеного є ресурсом?
А. Час і знання
Б. Солодощі та ігри
В. Шкільні канікули
Г. Усі відповіді неправильні
6. Який із наведених ресурсів є природним?
А. Планшет
Б. Сонячне світло
В. Гаманець
Г. Бібліотека
7. Познач найефективніший спосіб використання грошей.
А. Витрачати всі гроші одразу
Б. Купувати тільки те, що подобається
В. Планувати витрати і заощаджувати
Г. Позичати гроші всім знайомим
8. Що таке бюджет?
А. План доходів і витрат
Б. Меню в їдальні
В. Скарбничка для грошей
Г. Список друзів
9. Яке найрозповсюдженіше джерело доходу дитини?
А. Зарплата
Б. Виграш
В. Бонус
Г. Кишенькові гроші
10. Що таке заощадження?
А. Гроші, які відклали на майбутнє
Б. Гроші, які позичили
В. Гроші, які витратили
Г. Гроші, які роздали
Уважно прочитай умову завдань. Напиши відповідь та обов’язково коротко
поясни, чому ти так вирішив / вирішила.
15. Уяви, що тобі подарували 300 грн на день народження. У тебе є бажання
купити нову гру, але також хочеться відкласти гроші на велику мрію.
Як ти вчиниш? Чому саме так? Як би ти розподілив / розподілила свій бюджет?
16. У школі оголосили конкурс ідей для покращення шкільного життя. Ти хочеш
взяти участь, але не знаєш, із чого розпочати.
Яку ідею ти б міг / могла запропонувати? Які ресурси тобі знадобляться для втілення ідеї? Хто може допомогти це зробити?
17. Твій клас планує екскурсію, але потрібно зібрати гроші на оренду автобуса. У вас є кілька ідей: зробити та продати знайомим поробки, організувати ярмарок, провести концерт.
Який спосіб збору коштів ти вважаєш найкращим? Чому? Як ви можете працювати разом, щоб досягти мети?
18. Уяви, що ти береш участь у шкільному проєкті “Я — майбутній підприємець”. Твоя мета — придумати корисний товар або послугу для дітей твого віку.
У тебе обмежені ресурси: 500 грн, 3 однокласники в команді, 2 тижні
часу. Опиши:
1 Яку ідею ти обереш? Чому саме цю?
2 Які ресурси для цього тобі знадобляться? Як ти їх розподілиш?
3 Як варто організувати роботу в команді?
4 Як ви оціните, наскільки ваша ідея була успішною?
Немає коментарів:
Дописати коментар